منو

روش های بازگرداندن کالا

روش های بازگردانی کالا

شما می توانید کالای خود را به علت های زیر مرجوع نمایید:

  • اگر مشخصات کالای دریافتی شما، با اطلاعات درج شده در قسمت اصلی و مشخصات یا فاکتور فروش مغایرت داشته باشد.

(توجه : توضیحات، عکس ها و توصیه های موجود در قسمت نقد و بررسی یا توضیحات محصول ممکن است مربوط به کالای مشابه یا هم رده باشد. لذا در صورت نیاز حتما پیش از خرید از مواردی که نیاز به اطلاع از آن دارید مطمئن گردید. بدیهی است هرگونه مغایرت در این زمینه برعهده مشتری می باشد. )

  • وجود مغایرت باید حداکثر تا 24ساعت پس از دریافت کالا از طریق تماس با پشتیبانی ( تلفن یا واتساپ ) اطلاع داده شود. در این حالت هزینه پیک و یا پست برای بازگرداندن کالا، بر عهده فروشگاه می باشد.
  • امکان حداکثر ۳۰ درصد تفاوت در رنگ کالا و تصویر درج شده سایت به دلیل نورپردازی وجود دارد.
  • به دلیل مسائل بهداشتی تمامی کالاهای دسته بهداشت و مراقبت ، تغذیه و غذاخوری کودک و ایمنی مراقبت کودک تنها در صورت عدم بازگشایی جعبه قابل مرجوعی می باشد.
  • آسیب دیدگی و یا ایراد ظاهری کالای خریداری شده

اگر هنگام دریافت کالای سفارشی خود، آسیب دیدگی و یا ایراد ظاهری و فیزیکی و یا ایراد فنی در آن مشاهده کردید، می توانید باهماهنگی کارشناسان فروش کالا را مرجوع و تعویض یاهزینه آن را کامل دریافت کنید.

عدم دریافت بسته به دلیل ورود اشتباه یا ناقص آدرس پستی برعهده مشتری می باشد. لذا در هنگام ثبت سفارش،آدرس پستی خود را به دقت وارد نمایید. توجه داشته باشید امکان مرجوعی کالایی که توسط روش پستی به دست مشتری نرسیده اند تا تعیین تکلیف وضعیت بسته امکان پذیر نمی باشد.  همچنین در صورت مرجوعی هزینه ارسال برعهده مشتری می باشد.

لازم به ذکر است که در هنگام تحویل کالا توسط مامورین پخش تمامی اجناس می بایست توسط خریدار چک شود و در صورت مشاهده هر گونه ایرادی از تحویل آن خوداری نماید. دریافت اجناس به منزله سالم بودن آن تلقی می شود.

  • وجود آسیب و ایراد باید تا 24 ساعت پس از دریافت کالا از طریق تماس با پشتیبانی ( تلفن یا واتساپ ) اطلاع داده شود.

چنانچه این آسیب و یا ایراد فقط با باز کردن بسته بندی کالا قابل مشاهده باشد، در صورتی کالا بازگردانده می شود که به هیچ وجه استفاده نشده و جعبه و یا پوشش بسته بندی حتما حفظ و همراه کالا تحویل داده شود.

در این حالت هزینه پیک و یا پست برای بازگرداندن کالا بر عهده فروشگاه می باشد.

  • انصراف از خرید

لطفا در انتخاب کالای خود دقت نمایید. کالای خریداری شده در صورت منصرف شدن از خرید قابل بازگشت نمی باشد. علاوه براین تعویض کالا نیز فقط در صورتی که حداکثر ۲۴ ساعت بعد از تحویل کالا اعلام گردد، قابل قبول می باشد.

نکات قابل توجه جهت بازگرداندن، عودت و یا تعویض کالا :

پس از تحویل کالای بازگشتی و انجام بررسی های لازم، عودت وجه حداکثر تا  3 روز کاری به حساب مشتری انجام خواهد شد. پیشاپیش از صبوری شما تشکر و قدردانی می نماییم.

دسته محصولات گردشی وکالای خواب: اعلام خرابی محصولات این دسته حداکثر تا 24 ساعت بعد از تحویل کالا مورد قبول می باشد.

دسته لباس و کفش کودک: به منظور رعایت نکات بهداشتی و وضعیت خاص اینگونه کالا ها، در صورتیکه شرایط اولیه کالا حفظ و محصول بازگشایی نشده باشد، قابل قبول می باشد.

دسته بهداشتی : فقط در صورت عدم بازگشایی جعبه قابل عودت هستند.

کالا هایی که از آنها بازدید کردید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
سیسمونی سانی بی بی
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
سیسمونی سانی بی بی